Wnioski o dofinansowanie „Likwidacji wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie Gminy Zaniemyśl w roku 2025-2026”.
W związku z realizacją Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Zaniemyśl informuję, o możliwości składania WNIOSKÓW o udział w realizacji zadania pn: „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie Gminy Zaniemyśl w roku 2025-2026” na podstawie których firma ECO-POL Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszczu, będzie odbierać wyroby azbestowe od mieszkańców z terenu Gminy Zaniemyśl.
Wnioski można składać od dnia 1 lipca 2025 r. do dnia 30 września 2025 r. lub do wyczerpania środków finansowych w biurze podawczym Urzędu Miasta i Gminy Zaniemyśl ul. Średzka 9, 63-020 Zaniemyśl lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez e-puap.
Formularz wniosku można pobrać ze strony internetowej pod adresem www.zaniemysl.pl (w załącznikach poniżej) lub w biurze podawczym Urzędu Miasta i Gminy Zaniemyśl ul. Średzka 9, 63-020 Zaniemyśl w godzinach urzędowania tj.: w poniedziałki 8:00 - 16:00 oraz od wtorku do piątku 7:00 - 15:00.
Wnioski będą rozpatrywane według kolejności zgłoszeń do wyczerpania przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Pomoc finansowa dla mieszkańców wynosi 100% kosztów wykonania prac związanych z usunięciem azbestu.
Z treścią Zarządzenia Nr 80 Burmistrza Miasta i Gminy Zaniemyśl z dnia 24 czerwca 2025 r. w sprawie ustanowienia Regulaminu wykonania i finansowania zadania pn.: „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie Gminy Zaniemyśl w roku 2025-2026” (link otworzy się w nowym oknie) można zapoznać się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Zaniemyśl.
Zaplanowane środki na ten cel wynoszą ogółem 31 500,00 zł.
w roku 2025 – 15 750,00 zł.
w roku 2026 – 15 750,00 zł.
Środki w 100 % pochodzą z dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
Dofinansowanie nie obejmuje zakupu oraz montażu nowego pokrycia dachowego.