Stypendia Burmistrza Miasta i Gminy Zaniemyśl dla szczególnie uzdolnionych uczniów
W terminie do 10 września 2025 r. można składać wnioski o Stypendium Burmistrza Miasta i Gminy Zaniemyśl za rok szkolny 2024/2025.
Wypełniony wniosek o Stypendium Burmistrza Miasta i Gminy Zaniemyśl składają rodzice ucznia w formie:
- papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy Zaniemyśl przy ulicy Średzkiej 9 (biuro podawcze na parterze),
- elektronicznej, opatrzony podpisem elektronicznym, wysłane na skrzynkę ePUAP: u0qtn79j46.
Do wniosku należy załączyć dokumenty potwierdzające wyniki osiągnięte przez ucznia w szkole oraz w konkursach, a także podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych i zgody wnioskodawcy, zgodnie z Regulaminem przyznawania uczniom uzdolnionym Stypendium Wójta Gminy Zaniemyśl (Uchwała Nr VIII/71/2019 Rady Gminy Zaniemyśl z dnia 3 czerwca 2019 r.).

